loading...
دنیای جیگرطلا-سایت رسمی اموزش و دانلود رایگان-jigartala
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قالب اپارات برای رزبلاگ 2 2830 akbrai584
اموزش کار با بیسیک فور اندروید/b4a از مبتدی تا حرفه ای_ساخت برنامه اندرویدی 8 1183 akbrai584
اموزش ساخت برنامه اندروید 7 1086 akbrai584
آموزش ریپ زدن قالب چت روم- قسمت اول 4 1002 mani
اموزش ساخت برنامه پیامکی برای اندروید 0 639 123
اموزش های اولیه و اشناییی با صفحه کار b4a 2 772 jigartala
دانلود BlueStacks 0.9.1.4057 – نرم افزار شبیه ساز اندروید-جدیدترین نسخه 0 545 jigartala
چطوری با aide کار کنم و نرم افزار اندرویدی بسازم 2 671 jigartala
چگونه یک سایت رایگان بسازیم 3 829 jigartala
آموزش کامل فعالسازی وردپرس شبکه(سیستم بلاگدهی) 1 610 jigartala
ساخت قالب چتا 3 837 jigartala
اموزش ساخت قالب چتا با همه جزعیات 1 637 jigartala
اموزش ساخت قالب چتا 0 498 jigartala
اموزش کار با aide_برنامه نویسی 1 593 123
نحوه‌ی حذف حساب تنظیم‌شده بر روی اپلیکیشن Gmail سیستم عامل اندروید 1 531 jigartala
طراحی قالب رزبلاگ 0 515 jigartala
قالب کوردی وردپرس 0 476 jigartala
چگونه یک وبلاگ بسازیم 0 510 jigartala
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی یه حالی دارم 0 499 jigartala
دانلوداهنگ جدید محمد رضا هدایتی دلم بیقراره 0 513 jigartala
admin بازدید : 258 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

شادیهایم هدیه به تو،اندک بودنش راخرده مگیر،این تمام سهمم ازروزگاراست..

اس ام اس جدید برف

عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب
حالا هزار شب پشیمانم که چرا
یک شب عاشق نبوده ام

اس ام اس جدید برف

سلام خوبی؟ یه سوال داشتم، تو دل منو ندیدی؟
آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت!

 


گلهای بهشت سایبانت
یک دسته ستاره ارمغانت
یک باغ از گلهای نرگس
تقدیم وجود مهربانت

اس ام اس جدید برف

جایگاه همیشگی تو در قلب منه
البته اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشه

اس ام اس جدید و زیبا برف

ﻣﺎﻧﺪﻥ، ﺳﻨﮓ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺭﻓﺘﻦ، ﺭﻭﺩ
ﺑﻮﺩﻥ
ﺑﻨﮕﺮ ﮐﻪ ﺳﻨﮓ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ
ﺟﺰ ﺧﺎﮎ ﺷﺪﻥ
ﻭ ﺭﻭﺩ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﺟﺰ ﺩﺭﯾﺎ
ﺷﺪﻥ . . .

اس جدید برف

ﻣﯽ ﺧﻮﺭ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺯﯾﺮ ﮔﻞ ﺑﺴﯽ ﺧﻮﺍﻫﯽ
ﺧﻔﺖ
ﺑﯽ ﻣﻮﻧﺲ ﻭ ﺑﯽ ﺭﻓﯿﻖ ﻭ ﺑﯽ ﻫﻤﺪﻡ ﻭ
ﺟﻔﺖ
ﺯﻧﻬﺎﺭ ﺑﻪ ﮐﺲ ﻣﮕﻮ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﺯ ﻧﻬﻔﺖ
ﻫﺮ ﻻﻟﻪ ﮐﻪ ﭘﮋﻣﺮﺩ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺸﮑﻔﺖ . . .

پیامک جدید برف

ﻫﺮﮐﺲ، ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺩﻟﺶ ﺧﻮﺍﺳﺖ
ﺑﮕﻮﯾﺪ
ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺩﻟﺶ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻣﯽ
ﺷﻨﻮﺩ . . .

اس ام اس جدید برف

ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﭘﺎﮎ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺭ ﻓﺴﺎﺩ / ﺁﺏ
ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺩﺭ ﺩﻣﺎﯼ ﺍﻧﺠﻤﺎﺩ . . .

اس ام اس جدید برف

ﺩﺭ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﻦ ﺷﺮﯾﮏ ﺑﺎﺵ ﺍﯼ ﺳﺎﻋﺖ /
ﺩﺭ ﻓﮑﺮ ﻟﺒﺎﺱ ﺷﯿﮏ ﺑﺎﺵ ﺍﯼ ﺳﺎﻋﺖ
ﺗﻌﺠﯿﻞ ﺑﮑﻦ ، ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ /
ﮐﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﯿﮏ ﻭ ﺗﺎﮎ ﺑﺎﺵ ﺍﯼ
ﺳﺎﻋﺖ . . .

اس ام اس جدید برف

ﮐﻞ ﺍﺳﻢ ﻫﺎﯼ ﺗﻮ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﺗﻮ
ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﺍﺩﻡ
ﺣﺎﻻ ﻫﺮﺭﻭﺯ ﺑﻬﻢ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﯽ
ﯾﮑﺒﺎﺭ ﻫﻢ ﻧﻪ ، ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ، ﺗﺎﺯﻩ ﺗﻐﯿﯿﺮ
ﺻﺪﺍﻫﻢ ﻣﯿﺪﯼ
ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﺗﻮ ﻫﻢ ﺩﻟﺖ ﺗﻨﮓ
ﻣﻨﻪ . . .

اس ام اس عاشقانه برف

روی تو حسلب دیگه ای باز کرده بودم !ناراحت نشو ولی تازه فهمیدم همه راست میگن که تو یه آدم دو رویی هستی !یک روت ماه ویه رویه دیگه ات گل! یکی از یکی قشنگتر

اس ام اس جدید برف

کاش تکه ابری میشد دلم و از باران مهربانی میبارید، تمام مهربانیم تقدیم تو باد

اس ام اس جدید برف

ای ماه که آسمان خانه ی توست / به گلم بگو که یار دلدلرت دیوانه ی توست

اس ام اس جدید برف

ای آنکه همیشه آرزویت دارم دائم هوس دیدن رویت دارم
نه طاقت دوری رویت دارم نه قدرت آمدن به سویت دارم،
ولی هرجا باشم،دوستت دارم.

اس ام اس جدید برف

یاد ما خواه بکن خواه مکن مختاری ! لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه است؟عایا دوست دارید امکانات بیشتری قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 419
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1259
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 1,076
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,218
  • بازدید ماه : 1,161
  • بازدید سال : 62,306
  • بازدید کلی : 574,668
  • کدهای اختصاصی