loading...
دنیای جیگرطلا-سایت رسمی اموزش و دانلود رایگان-jigartala
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قالب اپارات برای رزبلاگ 3 2847 bryanges
اموزش کار با بیسیک فور اندروید/b4a از مبتدی تا حرفه ای_ساخت برنامه اندرویدی 8 1201 akbrai584
اموزش ساخت برنامه اندروید 7 1102 akbrai584
آموزش ریپ زدن قالب چت روم- قسمت اول 4 1012 mani
اموزش ساخت برنامه پیامکی برای اندروید 0 644 123
اموزش های اولیه و اشناییی با صفحه کار b4a 2 783 jigartala
دانلود BlueStacks 0.9.1.4057 – نرم افزار شبیه ساز اندروید-جدیدترین نسخه 0 550 jigartala
چطوری با aide کار کنم و نرم افزار اندرویدی بسازم 2 682 jigartala
چگونه یک سایت رایگان بسازیم 3 836 jigartala
آموزش کامل فعالسازی وردپرس شبکه(سیستم بلاگدهی) 1 619 jigartala
ساخت قالب چتا 3 849 jigartala
اموزش ساخت قالب چتا با همه جزعیات 1 647 jigartala
اموزش ساخت قالب چتا 0 506 jigartala
اموزش کار با aide_برنامه نویسی 1 600 123
نحوه‌ی حذف حساب تنظیم‌شده بر روی اپلیکیشن Gmail سیستم عامل اندروید 1 541 jigartala
طراحی قالب رزبلاگ 0 523 jigartala
قالب کوردی وردپرس 0 482 jigartala
چگونه یک وبلاگ بسازیم 0 514 jigartala
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی یه حالی دارم 0 505 jigartala
دانلوداهنگ جدید محمد رضا هدایتی دلم بیقراره 0 518 jigartala
admin بازدید : 209 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (1)


 

مال من باش ولنتاین

من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها

جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی

اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم

تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اس م اس غضنفر برای والنتاین

عزیزم , کشتی عشق ما آماده ی پروازه

پیتیکو وو

پیتیکو و و

پیتیکو و و و


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع

اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری

.

.

.

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم
عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

ولنتاین مبارک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من یه سری هدیه گرفتم . .. اما نمی دونم این ولنتاین كیه كه هدیه ها رو بدم بهش

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد رضا در تاریخ 1393/10/21 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

سلام/خوبی/به وبم یسر بزن و اگه مایل به تبادل لینک بودی منو لینک کن بعد مشخصاتتو وارد کن خود بخود لینک میشی/یادت نره نظر بدیا/فعلا/یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه است؟عایا دوست دارید امکانات بیشتری قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 419
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1263
  • کاربران آنلاين
  • 01.bryanges
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 1,288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 21,970
  • بازدید سال : 83,115
  • بازدید کلی : 595,477
  • کدهای اختصاصی